POP WINTER CUP (22.1.2012)

29.01.2012 22:15

V sobotu 22.1.12 sa vybrala trojica Slovákov (Martin Lampert, Michal Dzúrik a Michal Stano) na turnaj do Unetíc (dedinka pri Prahe). Vyrážali sme za skorého rána. Ja som vstával o 3:00 ráno aby som sa stihol ešte osprchovať, pobaliť najesť a ísť na pumpu. Cesta bola na Slovensku suchá, ale v Brne začalo snežiť a tiahlo sa to celé skoro až do Prahy najviac vialo na Vysočine (český kraj). V Brne sme ešte naložili Jirku Grepla a Erika Richtera.

Hlavnou organizátorkou tohto turnaja bola Veronika Slobodová. Systém bol podľa mňa vybraný veľmi dobre vzhľadom na počet ihrísk-možných bolo 20 tímov. Hralo sa na dve 10-členné skupiny, ktoré hrali systémom swiss 4 kolá, z každej skupiny postupovali prvé 4 tímy do KO.

Mišo a ja sme mali ako spoluhráča Miša Preussa z klubu Pop Praha. Aj keď sme prvý zápas prehrali pomerne dosť vysoko vedeli sme, že ak ostatné 3 zápasy vyhráme tak môžme postúpiť, ale budeme sa musieť dosť zlepšiť. Aj druhý zápas bol pomerne nemastný neslaný z našej strany, ale vďaka dosť veľkej chybe nášho súpera, ktorý nám sám vyprodukoval body pre nás sme tento zápas vyhrali. Každý tím čo hrá spolu prvý krát tak to určitú dobu trvá kým si zvyknú a keď som ja povedal, že poď Mišo tak moji spoluhráči nazačiatku nevedeli, že komu to hovorím :). V 3. kole to už bol o poznanie lepší pétanque z našej strany-o5 výhra, ale vedeli sme, že musíme vyhrať aj posledné kolo ak chceme postúpiť lebo nemáme moc dobrý buchholz (popri výhrach 1. pomocný bod). My sme ten posledný zápas v švajčiari síce prehrali, ale keďže nie len my sme mali buchholz(súčet výhier súperov) 8 tak sa prerátaval kumulovaný buchholz (súčet buchholzov súperov) a ten sme mali najlepší.

Maťo hral s Jirkom Greplom (Hr. Valšovice) a Ondrom Preussom (nášho spoluhráča Miša brat-Pop Praha). Tiež prehrali prvý zápas. Ak je tím v novom prostredí tak si nie vždy hneď zvykne na povrch a tak to bolo podľa mňa aj v prípade tohto tímu + hrali s tímom, ktorý vždy patrí medzi favoritom (Michal Habásko, Jirka Koreš st. a Jirka Koreš ml.). Neviem ako hrali dalšie zápasy, ale podarilo sa im tiež s 2 výhrami ako nám postúpiť zo 4. miesta do KO.

V KO sa nám aj Matovi žiaľ nepodarilo postúpiť. Mat mal proti sebe budúcich víťazov a my sme posledné 2 nahodenia dostali celkom slušné vyškolenie od súpera aj keď sme si tak troška za to mohli sami.

Ako hodnotím turnaj? Mne, Mišovi aj Matovi sa dosť ľúbilo. Mne sa ľúbil povrch (umelá tráva pocukrovaná štrkom), prostredie, atmosféra turnaja, systém turnaja, kvalita tímov(prišli aj nemecké tímy-síce neskončili nejak moc dobre, ale ich hra nebola nejak zlá)....možno jediné mínus je to, že aj keď sa hrá vnútri tak je tam pomerne zima. Keď sme šli na turnaj tak sme boli zvedaví na to, že či chýry o nízkom strope sú pravdivé, ale podľa mňa je strop dosť vysoko :).

—————

Späť


Kontakt

Zdenka Číková

Prezident klubu

0908-744-504